Naam:
Foto’s:
410

Over mij

Over mij

(for english scroll down)

Deze zomer ga ik beginnen aan een groot avontuur!Ik ga namelijk werken op een Summer Camp in Amerika! Ik heb altijd aleens in het buitenland willen werken maar wilde toch liever eerst mijnschool helemaal afmaken...dat is gelukt waardoor ik nu de mogelijkheidheb toch écht deze uitdaging aan te gaan. Het is dus Amerika geworden,het land waar mijn moeder heeft gewoond en gereist, mijn vader en zijnfamilie nog steeds wonen en waar ik ben verwerkt! Ik heb dit land enmijn roots altijd al eens in het echt willen zien en dan niet alleengewoon een weekje als toerist. Ik reis op een werkvisum waarbij ik 9weken ga werken op een kamp en daarna nog 30 dagen als toerist in hetland mag blijven.

This summer I will begin a great adventure! Iam going to work at a Summer Camp in the United States! I have alwayswanted to work outside my country but I decided I wanted to finish myschool first....I've managed to do that, so it gives me theoppurtunitie to really take this challenge! So America it is, thecountry where my mother has lived and travelled, where my father andhis family still lives and where I was conceived! I've always wanted tosee this country and my roots in real life but in a diffrent way thenjust a week as a tourist. I will be travelling on a work-visa; I'll beworking for 9 weeks and I am allowed to stay for another 30 days as atourist.

Over mijn reis

Over mijn reis

(for english scroll down)

Ik ga werken voor deorganisatie CCUSA wat staat voor Camp Counselor USA. Dit is eenAmerikaanse organisatie die voor zomerkampen internationaal stafledenzoekt en bemiddeld. Het uitgangspunt is dat veel Amerikaanse gezinnenhet goed vinden voor de ontwikkeling van hun kinderen om buitenlandersen zo andere culturen te leren kennen.

Ik ga dus werken alscounselor met kinderen tussen de 6 en 16 jaar. Er zijn twee soortencounselors: de general en de specialist. Als general counselor zorg jeer voor dat jouw groepje kinderen het naar de zin heeft, voldoendegezond eet, beweegt, op tijd in bed ligt, geen last heeft van heimwee,meedoet aan de activiteiten, zich veilig voelt, etc.  Als specialstbegeleid je de activiteiten van de kinderen of geef je les. Ik heb meopgegeven om les te geven in drama, streetdance en koken!

Iam going to work for the organisation CCUSA what stands for CampCounselor USA. This is an American organisation whoprovides international staffmembers for summercamps. The idea is that alot of American families beleive that it is important for thedevelopement of their children to get to know foreigners and othercultures.

So I am going to work as a counselor withchildren between the age of 6 and 16. There are two diffrent types ofcounselors; general and specialist. As a general counselor you makesure that your group of children enjoy themselves, eats well, getsenough excercise, goes to sleep on time, doesn't feel homesick, joinsactivities, feels secure, etc. As a specialist you accompany activitiesor you teach in a sertan skill area. I signed up to teach drama,streetdance and cooking!

Bezochte landen

Ik heb 13 landen (6%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Portugal, San Marino, Spanje, Turkije, Verenigde Staten.